WooCommerce

Spørsmål & svar, videoguides og kontaktskjema

Online guides

WooCommerce guider for våre kunder

Spørsmål og svar

Ofte stilte spørsmål og svar rundt WooCommerce
Hvor kan jeg gå inn i WooCommerce?

Etter at du har logget inn i Wordpress, går du til “WooCommerce” i menyen på venstre side.

Hvor finner jeg produkter?

Etter at du har logget inn i Wordpress, går du til “Produkter” i menyen på venstre side.

Hvordan endrer jeg standardsortering i WooCommerce?

For å endre hvilken type produktsortering som er satt som "default" eller standard, kan du følge denne guiden.

Produkter fra kassen vises ikke i nettbutikken. Hva gjør jeg?

Noen ganger kan det oppstå problemer med synkronisering mellom kasse og nettbutikk. 

Før du kontakter oss, gå inn på "produkter" og se om det ligger produkter markert med "kladd". Disse må da publiseres. Se punkt 5. 

Hvis dette ikke er tilfellet, kontakt oss.

Hvordan publiserer jeg produkter?

Noen ganger blir produkter som er synkronisert fra kassasystemet automatisk lagt inn som "kladd", slik at du kan dobbeltsjekke produktene før publisering. For å publisere produkter markert med "kladd":

  1. Når du har logget inn i WordPress, gå til “Produkter” i menyen på venstre side.

  2. Merk varene som skal publiseres ved å huke av i boksen til venstre for produktet. Se etter de varene som er markert med “Kladd”, eller trykk på fanen "Kladder" i linjen over.
  3. I nedtrekksfeltet på toppen der det står "massehandlinger" velg «rediger».
  4. Velg «Publisert» i feltet "status" i høyre kolonne.
  5. Trykk på «oppdater» knappen nede til venstre for å publisere.
Hvordan setter jeg opp en 3-for-2 kampanje?

Videoguides

WooCommerce guides fra YouTube
Introduksjon til WooCommerce
Generelle innstillinger
Produkt innstillinger
Kontoinnstillinger
Epost innstillinger
Checkout innstillinger
Produktkategorier, tags og egenskaper
Opprette produkter
Håndtere ordre
Fraktalternativ
API Innstillinger
Opprette rabattkuponger
a

Trenger du mer hjelp?

Hvis du ikke fant det du lette etter.